середа, 20 березня 2019 р.

День Щастя

Квітка Щастя


Що таке щастя?

1. Футбол.
2. Вихідні.
3. Любов.
4. Я щаслива, коли моя сім'я дружна, мирна і багата.
5. Карате, читати, грати з братом.
6. Грати з другом.
7. Ігри, телефон, йти на вулицю.
8. Садити квіти.
9. Мама, тато, тварини.
10. Бог, мама, тато, сестра.
11. Мама, тато, сім'я.
12. Грати на телефоні, вчити алфавіт, сіяти на городі, помагати рідним.
13. День добра, коли всі щасливі і загадують бажання, які збуваються.
14. Вчитись в школі і мати друзів.
15. Всі граються і віддихають.
16. Мама, тато, не писати, відпочивати.
   

Притча про Щастя

Одного разу три брати побачили Щастя, що сидить  у ямі. 
Один з братів підійшов до ями і попросив у Щастя грошей. Щастя обдарувало його грошима і він пішов щасливий.
Інший брат попросив красиву жінку. Тут же отримав і втік разом з нею у нестямі від щастя.
Третій брат нахилився над ямою:
- Що тобі потрібно? - запитало Щастя.
- А тобі що потрібно? - запитав брат.
- Витягни мене звідси, - попросило Щастя.
Брат простягнув руку, витягнув Щастя з ями, повернувся і пішов геть. А Щастя пішло за ним слідом.
Варто допомагати іншим, тоді щастя піде за тобою.





Немає коментарів:

Дописати коментар